Koulutuksen sisältö
Kuljettaja tiedostaa hyvän asiakaspalvelun määritelmän eli mitä hyvä asiakaspalvelu kokonaisuutena
on ja sen, miten siihen päästään.
Kuljettaja ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen kuljetusyrityksen toiminnalle.
Kuljettaja osaa toimia vuorovaikutustilanteessa erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa.
Kuljettaja osaa toimia hyvänä asiakaspalvelijana eri alustoilla (livetapaaminen, puhelin, sähköposti
jne.).
Kuljettaja ymmärtää liikennekäyttäytymisen merkityksen asiakaspalveluna.
Kuljettaja osaa tarkastella fyysisen terveyden merkitystä työhyvinvoinnin kannalta.
Kuljettaja tiedostaa työskentelyasentojen merkityksen.
Kuljettaja tietää omien ruokailutottumusten merkityksen työelämässä ja oman henkisen
hyvinvoinnin tukena.
Kuljettaja tiedostaa liikunnan merkityksen omaan hyvinvointiin.