Koulutuksen sisältö

Koulutuksen tavoitteena on, että kuljettaja tuntee ajo- ja lepoaikasäädökset ja osaa soveltaa niitä
työssään.
Kuljettaja tiedostaa vastuunsa ja velvollisuutensa ajo- ja lepoaikojen noudattamisessa sekä tietää miten tulee toimia erilaisissa poikkeustilanteissa.
Kuljettaja tiedostaa hyvän asiakaspalvelun määritelmän eli mitä hyvä asiakaspalvelu kokonaisuutena
on ja sen, miten siihen päästään.
Kuljettaja ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen kuljetusyrityksen toiminnalle.
Kuljettaja osaa toimia vuorovaikutustilanteessa erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa.
Kuljettaja osaa toimia hyvänä asiakaspalvelijana eri alustoilla (livetapaaminen, puhelin, sähköposti
jne.).
Kuljettaja ymmärtää liikennekäyttäytymisen merkityksen asiakaspalveluna.